Felkerültek a webre Borszerdát népszerűsítő kisfilmek. A filmek egy része ugyanazt a vonalat követi, mint a rádiókban is hallható reklámszpotok, vagyis arra megy rá, hogy sokan igen furcsa módon ejtik ki bizonyos borok nevét. A legjobb a főúr, ahogy a fejére csap?
A Bormarketing Kht. kezdeményezésében 2009-ben április 29-én kerül megrendezésre a Borszerda akció, amely gondolata a Torkos Csütörtökét követi. Kicsit más azonban, mert itt nem arról van szó, hogy féláron ehetünk, hanem arról, hogy népszerűbbé váljon az ebéd, vacsora mellé elfogyasztott egy-két pohár bor. Külföldön ez ugye nem téma, itthon azonban kevesen rendelnek bort egy ebéd vagy vacsora mellé, de ott is másodlagos szempont a bor kiválasztása az étel után. Mindegy is, mi a filosz a dolog mögött, az eseményről minden megtudható itt.
Ami sokkal lényegesebb most, az, hogy felkerültek a webre az eseményt reklámozó kisfilmek. Ezek egy részében egy éttermi rendelés látható, ahol a fiatalember igen érdekesen mondja ki a rendelt borok nevét. A Borravaló információi szerint az alkotók megtörtént eseteket dolgoztak fel, ahogy egyébként erről korábban is írtunk.
A filmek poénosak, legjobb a főúr reakciója. Ezen kívül humorosan és kedvesen világítanak rá arra a kurrens problémára, miszerint az ország lakosságának felkészültsége borügyben egy mezei poszátáéhoz mérhető. Tisztelet persze a kivételnek.