Nem állunk nyerésre a 2010-es évjárattal, Szepsy István szerint. A borász hosszas interjúban beszélt a dolgok állásáról, arról milyen lehetőségei vannak a magyar bornak, milyenek a bormarketingnek. Érdemes meghallgatni.
Heimann Zoltán múltkori interjúját követően Szepsy István is hosszú interjút adott az inforádiónak. Ebben többek között arról esett szó, milyen is lesz a 2010 Tokaj-hegyalján, és mit tud tenni a Pannon Bormíves Céh a magyar borért. Szerinte a tokaj-hegyaljai későbbi érés miatt még szerencsés lehet, úgy öt hét múlva derül majd ki, milyen is lesz a minőség.
Sokat beszélt a politikáról, üzketet is ajánlott neki, hogy segítse a magyar bor ügyét: „A mi közös pénzünk az nagyon kevés ehhez. Én nagyon bízom benne, hogy a politika átérzi ennek a lehetőségét. Tehát üzletet ajánlunk, ha úgy tetszik, a politikának, hogy fedezze fel Magyarország természeti értékeit, ezen belül a borászatot, mert ez egy nagyon komoly, nagyon erős üzenet.”
Arról is beszélt, hogy milyen lehetőségei vannak Magyarországnak a nemzetközi mezőnyben. Elmondta azt is, hogy azzá válunk, amit fogyasztunk, és ez bizonyos mértékben kihat szellemi tevékenységünkre is. Érdemes meghallgatni.