Mit keresnek a celebek a lepárlókban, pincékben? Mióta trend az, hogy egy színész, zenész, vagy sportoló saját italmárkát népszerűsít? Erről beszélgettünk Nagy Zoltánnal, a Boutiq’Bar tulajdonosával.

Jason Momoa nemrég járt Budapesten, ahol saját haveri garászrock zenekarával teltházas koncertet is adott, több-kevesebb sikerrel. Azzal lehet vitatkozni, hogy zeneileg mennyire volt kifinomult az esemény, azzal azonban nem, hogy az Öof Tatata koncertjére pár nap alatt elkelt minden jegy, hisz az Aquaman az Akváriumban – az kihagyhatatlan.

A koncert azonban csak a buli, haverok rész volt, fókuszban a Meili vodka bemutatója, az ezzel kapcsolatos bartender verseny és a brand személyes jelenléttel való erősítése volt. A Meilit egyébént sikerült izgalmasra tervezni, még akkor is, ha nekem továbbra is kérdés, hogy az ital valóban versenyezhet-e a vodka kategóriában. Kicsit mintha a szürke zónában lépne versenyre, ahol összemosódik a határ egy white dog, vagy moonshine whisky és a vodka között. Ezt félretéve, az ital mind külcsínben, mind belbecsben izgalmas, karakteres belépő a párlatok piacára.

Az esemény Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa hatékony közreműködésével lett teljesértékű, akit olyan szinten inspirált az ital és a Momoa-aura, hogy még a helyszínen előállt egy koktéllal. Vele beszélgettünk arról, hogy indult ez a hírességek italai trend, kik a szereplők, és milyen italokra teszik le a voksukat. Érdemes meghallgatni!
