Amikor először olvastuk, azt hittük kacsa, de nem az volt. Aztán jobban belemásztunk, és láttuk, hogy végül is a termék és a reklámarc jól passzol egymáshoz: mivel mással is lehetne reklámozni egy dobozos, prosecco-nak nevezett izét, mint egy csupasz, aranyra festett Paris Hiltonnal? Valami azonban nem működött a dologban, az eladások nem nőttek.
Még tavalyelőtt volt arról egy kacsa, hogy Paris Hilton lesz a világ előtt Bordeaux szóvivője, és akkor vagy 10 percig gyorsabban dobogott a szívünk, kellett hozzá némi nikotin meg egy kis hüledezés, hogy ?na de hova tart a világ így? és stb., aztán rájöttünk, hogy áprilisi tréfa az egész, és jót röhögtünk, megkönnyebbülve.
Aztán jött a bejelentés, az osztrák származású gyáros, Guenther Aloys cégétől, aki Rich Prosecco néven gründolt egy dobozos habzóbor márkát, hogy Paris Hilton lesz a reklámarc. A dolognak külön pikantériája, hogy az olaszok biztos kefét ettek a bejelentésre, lássuk be, ez olyan, mintha a dobozos aszúfröccsel állna elő valaki amerikában, Creamy Tokaji néven.
Viszont megint azt hittük kacsa, de nem: a Rich Prosecco levetkőztette Paris Hiltont, ezt a hülyeség mintaszobrát, az übergiccs és gagyi királynőjét, ezt a mezei poszáta szellemi kapacitásával rendelkező, leplezetlen butaság-szimbólumot (akiről Bret Easton Ellis figurái jutnak eszünkbe a Glamorámából), és aranyra festette.
Végül is, a termék és a reklámarc passzol, még az ötlet is. Ezt meg kell adni. Viszont úgy néz ki, vagy a célközönség nem lett eltalálva, vagy a termék nincs jól pozícionálva, mert az eladások nem nőnek. Közben az olaszok perelnek, ami szintén nem tesz jót az eladásoknak, a dobozos pezsgők készletekben állnak. De Guenther nem mérges, a Sunnak azt mondta, Paris tökéletes erre a feladatra, és megtartják. Hamarosan jön az új kampány, most már kíváncsian várjuk az vajon hogy szárnyalja túl a jelenlegit.