Annak idején igen ütős bormarketingre leltünk, melyről be is számoltunk, aki látta, annak nagyon tetszett. Úgy tűnik, nem csak nekünk, de a Wine Spectator zsűrijének is ez a videó tetszett a legjobban, mert megnyerte az idei videó versenyüket.
Emlékszik még mindenki a Paso?s wine pacákra? Nem? Hát akkor tessék megnézni a videót, sürgősen. Marketingszakembereknek, kreatívoknak, reklámosoknak kötelező, így kell bormarketinget csinálni, kérem, nem úgy, hogy koccintanak a celebek.
Én már az elején sírok a röhögéstől a tangóharmonikásnál. A dolog a Wine Spectator zsűrinek is annyira bejött, hogy ez a videó nyerte meg a 2011-es videóversenyüket. Érdemes megnézni még a többi dobogóst is, illetve a futottak még kategóriában szereplőket, vannak még használható ötletek ott is. (Nekem kimondottan a Glass of Sicily tetszik.)
Közben, egy másik videó is elkezdte bejárni az angol boros blogoszférát, bár ez más műfaj. A Red and Brown Wine Review stábja annyira kiakadt azon a bejelentésen, hogy Robert Parker, a borújságírás pápája, akitől még a premier grand cru-k is rettegnek, akinek egy mondata és pár pontja romba dönt négyszáz éve működő pincészeteket, aki már nem is a lét legmagasabb fokán áll, de már intézményesült bejelentette: nem foglalkozik többé Kaliforniával, azt Antonio Galloni, munkatársa veszi át, és a nagy Ő már csak Bordeaux-val és a Rhone-vidékkel foglalkozik személyesen, hogy készítettek neki egy ajándékot. A bloggerek szerint egy pincészet nem örült kimondottan ennek, ezt örökítették meg a videóban.