Az eddig is sikk iPhone olyan szoftvert dobott piacra, amellyel minden felhasználó számára könnyebbé válik a borvásárlás. Régen mondjuk, hogy ez tök jó, több ilyen kellene, a mobilalkalmazásoké a jövő. Hát itt van.
Az új cucc nem egyszerű begépelem a bor nevét és elküldöm sms-ben, majd megkapom az adatokat, ó nem. Ennél sokkal fifikásabb a WINEfindr. Képfelismerési technológiával dolgozik, a következőképpen: az ember lekattintja a vásárolni kívánt bort, a szoftver felismeri azt, rögtön összeveti az adatbázisban található hasonló árú és minőségű cuccokkal és ajánlásokat tesz. Alternatív javaslatokat is felvonultat, méghozzá fellelhetőségre is, azaz, ha valahol máshol olcsóbb.
Ezen kívül az alkalmazással a felhasználók online foglalhatnak le bort, így amikor abban az üzletben járnak, a bor félre van téve nekik egy kosárba. Persze, totálisan webkettes meg wiki az egész dolog, közösségi pláne, így hát a júzerek feltehetik saját ajánlásaikat és olyan borokkal is bővíthetik az adatbázist, melyek addig nem szerepeltek benne. A borokat lehet minősíteni, ezt pedig meg lehet osztani olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook vagy a Twitter.
Ez még nem minden: az alkalmazás azoknak is segít, akik mindezt nem akarják, csupán vacsihoz keresnek valami finomat. Beüti az ember, mit szeretne enni, a WINEfindr meg kidobja, hogy ehhez milyen borok illenek.
Az iTunes-ban kapható cucc ára 5 font lesz (1500 Ft), bevezető áron 3 fontért nyomják.
Most szólunk a bormarketingért felelősöknek, hogy ez egy lehetőség. Itt az alkalom, itt a kidolgozott példa. Csak alkalmazni kell itthonra.