Egyedi jégkockákkal, illetve nem is: jégszobrokkal kampányol a patinás japán whiskygyártó. Most a fogyasztók saját terveiket is beküldhetik.
Ott már voltunk, hogy a legjobb párlatokat minőségi kísérőkkel fogyasztják, és az sem mindegy, hogy milyen koktélalapanyaggal keverik. A Suntory új dimenziót nyitott, amikor egyedi, CNC-vel maratott jégszobrokkal rukkolt elő.
A Suntory Japán egyik legrégebbi whiskygyártója, ha máshonnan nem is, talán az Elveszett jelentés című filmből mindenkinek ismerős lehet, mikor is Bill egy ismert amerikai színészt alakít, aki éppen egy Suntory reklámot rögzít Japánban.
A több, mint 100 éves, tradícióról és hagyatékáról ismert márka most a jövőt hozza el azoknak a fogyasztóknak, akik részt szeretnének venni a kampányban, és arra vágynak, hogy egyedi jégszobrok hűtsék kedvenc italukat.
A ?3D ont he rocks? kampányban ugyanis számítógép vezérelte CNC-vel marják ki a legbonyolultabb alakzatokat, az űrhajóstól a kinkaku-dzsí japán templomig. Az akcióban arra is van lehetőség, hogy saját 3D tervet küldjön be az, akinek ez a vágya, részletek itt.
Nem mindegy a jég alapjául szolgáló víz sem: ahogy a whiskyk készítésénél is friss forrásvizet használnak fel.
Az alábbi videón a folyamatot is bemutatják: