• Bor
  • Sör
  • Párlat
  • Kávé
  • Gasztro

borravalo.hu

bor ● sör ● párlat ● kávé ● gasztro ● bárkultúra

  • Címlap
  • Közélet
  • Hírek
  • Design
  • Podcast
  • Mindenmás
  • Kapcsolat

Nem jött be a meztelen Paris Hilton

2009-04-23 ● borravalo.hu

Amikor először olvastuk, azt hittük kacsa, de nem az volt. Aztán jobban belemásztunk, és láttuk, hogy végül is a termék és a reklámarc jól passzol egymáshoz: mivel mással is lehetne reklámozni egy dobozos, prosecco-nak nevezett izét, mint egy csupasz, aranyra festett Paris Hiltonnal? Valami azonban nem működött a dologban, az eladások nem nőttek.

Még tavalyelőtt volt arról egy kacsa, hogy Paris Hilton lesz a világ előtt Bordeaux szóvivője, és akkor vagy 10 percig gyorsabban dobogott a szívünk, kellett hozzá némi nikotin meg egy kis hüledezés, hogy ?na de hova tart a világ így? és stb., aztán rájöttünk, hogy áprilisi tréfa az egész, és jót röhögtünk, megkönnyebbülve.

Aztán jött a bejelentés, az osztrák származású gyáros, Guenther Aloys cégétől, aki Rich Prosecco néven gründolt egy dobozos habzóbor márkát, hogy Paris Hilton lesz a reklámarc. A dolognak külön pikantériája, hogy az olaszok biztos kefét ettek a bejelentésre, lássuk be, ez olyan, mintha a dobozos aszúfröccsel állna elő valaki amerikában, Creamy Tokaji néven.

2009_04_parishilton

Viszont megint azt hittük kacsa, de nem: a Rich Prosecco levetkőztette Paris Hiltont, ezt a hülyeség mintaszobrát, az übergiccs és gagyi királynőjét, ezt a mezei poszáta szellemi kapacitásával rendelkező, leplezetlen butaság-szimbólumot (akiről Bret Easton Ellis figurái jutnak eszünkbe a Glamorámából), és aranyra festette.

Végül is, a termék és a reklámarc passzol, még az ötlet is. Ezt meg kell adni. Viszont úgy néz ki, vagy a célközönség nem lett eltalálva, vagy a termék nincs jól pozícionálva, mert az eladások nem nőnek. Közben az olaszok perelnek, ami szintén nem tesz jót az eladásoknak, a dobozos pezsgők készletekben állnak. De Guenther nem mérges, a Sunnak azt mondta, Paris tökéletes erre a feladatra, és megtartják. Hamarosan jön az új kampány, most már kíváncsian várjuk az vajon hogy szárnyalja túl a jelenlegit.

Címkék: marketing, média, paris hilton, prosecco, reklám

← Szex, vörösbor, csoki Bordeaux-i siker →

Tetszett? Küldd el másoknak is!

Kövess minket

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Tumblr
  • Twitter
  • YouTube

Podcast

Whisky: a hagyomány él, de erősödik a koktél trend

Konc vs. Cibere – farsang és böjt

Márciusi ifjak és a szabadság bora

Instagram

Follow on Instagram

Hírlevél

Nem szeretnél lemaradni? Érdekelnek a kiemelt események, ajánlatok?

Hírek, Programok

Nagy Egri Borműhely kóstoló

Négy érmet hoztak el a Kreinbacher magnumok a pezsgő vb-n

Borszerda egri borokkal

Egytőről évjáratbemutató

Negyedszer is Trófea díjat kapott a Tornai Pincészet



Mi az, hogy ital/bár kultúra? Egyáltalán, miért kell a borokról, sörökről, párlatokról vagy kávékról kóstolójegyzetet írni? Inni kell, és kész, nem? De.
Persze, mi azt gondoljuk, hogy közben keresni kell a jót, a még jobbat, a tökéletest - ha van olyan. A kultúra a civilizáció építőeleme. Ahogy az irodalomban vagy zenében, az italok és ételek terén is lehet alkotni, és a tökélyre törekvő alkotást megérteni. Közben pedig lehet inni is - ünnepkor, lazításnak, búfelejtésre - hisz ez is kultúránk része. Főleg akkor, ha kulturáltan csináljuk. Ezért vagyunk mi: hogy megmutassuk mit és hogyan érdemes. Hogy mikor, az rátok van bízva...
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok és feltételek

Keresés

Archívum

Facebook közösség

Copyright © 2023 · Borravalo.hu - minden jog fenntartva!