Jó bornak is kell cégér 4.

Jó bornak is kell cégér 4.

Ismét sikerült összekalapozni néhány kiváló példát arra, hol is tart az iparművészet és design manapság. Ahogy már sorozatunk korábbi részeiben, most sem ragaszkodtunk kimondottan a boroscímkékhez, bár kétségtelenül ez volt a fókusz. Mindenekelőtt azonban bepótolunk egy hiátust: gratulálnunk kell és büszkének kell lennünk.

Jó bornak is kell cégér 3.

missvickywine

Ismét körbeszaglásztunk borcímke, borospalack, bordesign ügyileg. A piac továbbra is vevő a jó designokra, rengeteg reklámiroda és fiatal művész tervez borcímkéket, palackokat. A jelenlegi merítésbe két magyar palack is bekerült.

Kínai festi a Mouton új címkéjét

mouton_cimke2008

Egy kínai festő, Hszü Lei tervezhette meg a Chateau Mouton Rothschild 2008-as évjáratának címkéjét, jelentette be a patinás borház. 1945 óta minden évjáratban új címkét terveztetnek, élvonalbeli művészekkel.

Günter Grass boroscímkéje

casanouva2008

A Fattoria Nittardi toszkán pince nem mást kért meg új borának felcímkézésére, mint Günter Grasst. A csúcs Chianti Classico ruhája nem lett extravagáns, mégsem mellékes, hogy egy Nobel-díjas író öltöztette fel.

Duennium és Bogyólé

bogyole2010

Lezárult a Vlyvan 3×3 Duennium jótékonysági áverése. Az induló, egyenként 50 ezer forintos kikiáltási árból végül összesen több mint egymillió forint gyűlt össze. Közben megvan az új Bogyólé címke is, a fiatal pécsi művészeknek kiírt pályázaton.