Lezárult a Vlyvan 3×3 Duennium jótékonysági áverése. Az induló, egyenként 50 ezer forintos kikiáltási árból végül összesen több mint egymillió forint gyűlt össze. Közben megvan az új Bogyólé címke is, a fiatal pécsi művészeknek kiírt pályázaton.
Ki, mibe firkál?
Az évek és a tapasztalat bebizonyította, hogy jobb, ha az embernél van valami rendszer, állandóan van valami, amibe firkál, ha nem akar teljes káoszt boros jegyzeteiben. Erre rájöttek mások is. Két füzetet ajánlunk, mindkettő jópofa, ergonomikus, és kellenek nekünk.
Rondák a magyarok?
Pár napja mindenki arról beszél, hogy a Wall Street Journal lehozott egy cikket a magyar borokról, és nem voltak túl jó véleménnyel a hazai címkéket és neveket illetően – annál inkább a borokról. Mivel mi foglalkoztunk már a címke témával, úgy gondoltuk, megér egy szavazást. A külcsín és belbecs harca.
Jó bornak is kell cégér 2.
Újabb palackokra ill. címkékre leltünk. Ahogy korábban is kiderült, ezek a címkék is mind grafikusok ill. reklámcégek munkái. A koncepciók erősek, az ötletek jók. Ennek töredékét jó lenne viszontlátni 2010-ben itthon is.
A világ öt legjobb borhotele
A világ legjobb borvidékein található hotelek közül választott ki ötöt egy hotelekkel foglalkozó honlap. Napa-völgy, Dél-Afrika, Toszkána, Bordeaux és Barossa-völgy. Mennénk mi is!