„Nem mindig a személyes preferenciáinkat követi a piac, de nekünk az a dolgunk, hogy lekövessük a változásokat ” – mondja Nagy Zoltán, a Boutiq’ Bar tulajdonosa. Ezt azonban néha könnyebb mondani, mint csinálni…

Nagy Zoli sokat utazik, legtöbbet munka miatt, és nyitott szemmel jár a világban: keresi a legújabb trendeket, iparági szakikkal beszél, véleményt cserél más országok bárosaival, mixereivel, kereskedőivel. Mindezt azért is, mert hajtja egyfajta kényszer, misszió, hogy olyan dolgokat grundoljon itthon, amelyek előremutatók.

Hogy ez mennyire lehet sikeres üzletileg, hogy működik a magyar vermut, illetve, hogyan lehet megküzdeni olyan trendekkel, mint a szakemberhiány, a sematizálódás, a ready-made előretörése és a kézművesség visszaszorulása, és az egyre erősebben jelentkező alkoholmetes italok – erről beszélgettünk, érdemes meghallgatni!
