Két komoly trend találkozásáról adunk számot, a melegre való tekintettel is. A 2013-as év feltétlenül felívelését jelentette a kézműves sörök kultuszának világszerte ? van, ahol ez a trend már sokkal korábban elkezdődött, nálunk idénre kezdett el komolyabban megerősödni. Sokévnyi szunnyadás után 2013-ban törtek ismét világháló-uralomra az animált gifek is. A kettő most találkozott.
Ahogy a boroknál is eljött az ideje az izgalmasabb, kreatív, nyitott címkéknek, melyek jobban idomulnak a pincészet filozófiájához, vagy a borász hangulatához, így lett ez a sörökkel is ? főként a világszerte reneszánszukat élő kis kézműves sörfőzdék esetében. Egy jó design, egyedi ötlet sokra képes, a potenciális vásárlóközeg pedig már el is várja ezt.
A bostoni videószerkesztő és vágó Trevor Carmick pár hónapja azzal üti el szabadidejét, hogy kedvenc kézműves söreinek a címkéit animálja és teszi fel Beer Labels in Motion című Tumblr oldalán heti rendszerességgel. Azon kívül, hogy munkáin megelevenednek az egyébként statikus címkék, azért is érdekes lehet végignézegetni az oldalt, mert rengeteg, addig ismeretlen sörre hívhatja fel figyelmünket ? ez pedig sosem jön rosszul.