Ismét kihagyhatatlan lehetőséget kínálunk, ezúttal mindenkinek, aki szíve ügyének érzi a magyar bor marketingjét. Ingyen, bérmentve: közösségi bormarketing ? első lecke. Lehet hegyezni a poénokat, élezni az objektívet.
Teljesen véletlenül akadtam rá erre a pályázati felhívásra, és miközben átnyálaztam a szöveget, és végignéztem az előző év döntőseit, rájöttem, hogy szuper lehetőség nyílik kicsit fényezni a magyar borokat, műértő és széles közönség előtt.
Negyedik alkalommal hirdeti meg videó versenyét a Wine Spectator. Nem kell megijedni, rövid, szórakoztató vagy oktató jellegű kis filmeket várnak, azaz infotainment kell, és lehet házilag barkácsolt is ? a lényeg, hogy eredeti legyen. Tavaly például ez nyert.
Nyertes úgy lesz, hogy a WS szerkesztői kiválogatják a legjobbakat, melyek felkerülnek a WS oldalára, és itt szavazhat rájuk a publikum. El lehet kezdeni gondolkodni, filmezni, vágni, és beküldeni augusztus 31-ig. Nyilván angolul kell csinálni, de az nem olyan nagy ördöngösség. A jó hír: mindenki kap ajándékot, aki filmet küld be. A másik jó hír: minél több magyar nevező van, annál biztosabb a WS oldalon való jelenlét. Szóval, boros filmesek: szevasztok!
Hogy legyen egy kis ihlet: ílyen az, amikor találkozik a reality doku és a rock’n’roll:
Részlet a Blood Into Wine (2010) című őrületből, amely nem tudni mikor lesz látható nálunk…