Minden évben elérkezik a nagy bejelentés, hogy a soron következő évjárat milyen címkét kap a Mouton Rothschildnél, jobban mondva, hogy ki tervezi azt. A dolog már több mint fél évszázada fut, óriási megtiszteltetésnek minősül művészként a címkére kerülni. Ilyen, mint most azonban még nem volt: a Mouton extrém vizekre evezett.
Boros tetkók
A bor lehet egyszerű fogyasztási cikk, de lehet sokkal több is annál: divatcikk, ikon, fétistárgy, vallási eszköz, szakrális médium, történelmi és kulturális közvetítő közeg, és még sorolhatnánk. Éppen ezért számtalan művészeti alkotás tárgya, és nem is olyan meglepő, ha megjelenik az emberi bőr vásznán is.
Bogyólé-buli
A Bogyólé neve lassan összeforr az újbor képzetével és képzettársításnak sem utolsó, ha megvillan előttünk Beaujolais. Bár az én fejemben Szent Márton egy pallossal épp kettévágja Villefranche-Sur-Saone térképét, erre a vonalra felfűzve lesz keresnivalónk újbor-party szinten.
A róka ruhája
Fuxli néven szövetkezett hat szekszárdi pincészet, hogy az addig márkanévként csak Heimannéknál szereplő Fuchslit minimálisan átbrandingelve lépjenek közösen a piacra. A cél: kadarka alapú sillerbort készíteni, ezzel egységesen megjelenni a piacon. Ehhez egységes címke is kellett. Nekem bejött.
Vinitaly 2012 képekben
Európa egyik legnagyobb borvásárán idén is a trendekről, színekről, divatról és persze, az olasz borokról szól minden. Hogy azok se maradjanak minden impulzus nélkül, akik otthon maradtak, gyorsan készítettünk egy képgalériát.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 11
- Következő oldal »