Mi történik, ha egy pincészet formailag is közvetíteni akarja azt az értékrendet, amit borával? Mi jön létre akkor, ha egy építészmérnök és egy borász megtalálja a közös hangot, megértik egymást? Megfelel-e a tervező annak a kihívásnak, hogy a tájképbe illesszen egy struktúrát? Csúcsépítészet a világ körüli pincészeteknél.
Jó bornak is kell cégér 4.
Ismét sikerült összekalapozni néhány kiváló példát arra, hol is tart az iparművészet és design manapság. Ahogy már sorozatunk korábbi részeiben, most sem ragaszkodtunk kimondottan a boroscímkékhez, bár kétségtelenül ez volt a fókusz. Mindenekelőtt azonban bepótolunk egy hiátust: gratulálnunk kell és büszkének kell lennünk.
Jó bornak is kell cégér 3.
Ismét körbeszaglásztunk borcímke, borospalack, bordesign ügyileg. A piac továbbra is vevő a jó designokra, rengeteg reklámiroda és fiatal művész tervez borcímkéket, palackokat. A jelenlegi merítésbe két magyar palack is bekerült.
Kínai festi a Mouton új címkéjét
Egy kínai festő, Hszü Lei tervezhette meg a Chateau Mouton Rothschild 2008-as évjáratának címkéjét, jelentette be a patinás borház. 1945 óta minden évjáratban új címkét terveztetnek, élvonalbeli művészekkel.
Günter Grass boroscímkéje
A Fattoria Nittardi toszkán pince nem mást kért meg új borának felcímkézésére, mint Günter Grasst. A csúcs Chianti Classico ruhája nem lett extravagáns, mégsem mellékes, hogy egy Nobel-díjas író öltöztette fel.