Egy ideig úgy tűnt, a helyzet konszolidálódik bormarketing ügyben. Ahogy folyamatosan beszámoltunk róla, zajlottak az események a minisztérium, Agrármarketing Centrum és Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. körül, különösebb vita nélkül ? legalábbis a felszínen. Ám, most úgy tűnik ez a látszólagos nyugalom csak a vihar előtti csend volt…
Most péntekre hirdette meg a Magyar Bormarketing Non-profit Kft. (MBM Kft.) helyébe lépő, új társaság, a Közösségi Bormarketing Kft. bemutatkozó sajtótájékoztatóját. Ahogy mi is beszámoltunk róla, az idáig vezető út nem volt egyszerű sétagalopp.
Eddig csak susmogást lehetett hallani, arról, hogy sokan elégedetlenkednek a kialakult helyzettel, de csak kevés dolog került nyilvánosságra. Eddig. Most azonban, ahogy Borboy kolléga is beszámol róla, változott a helyzet. Csütörtökön este, a pénteki esemény előttre időzítve két levél is érkezett az inboxunkba, melyek tartalma arról tanúskodik: egyáltalán nincs nyugalom e téren.
Érdemes elolvasni a leveleket, majd, hogy a lehető legátfogóbb képet kapjunk az egészről, meghallgatni az új cég véleményét is. Mi ezt tesszük. Aztán alkotunk véleményt.
Addig is vitaindítónak két gondolat:
1) Az, hogy az új helyzettel szemben sokan elégedetlenek, önmagában nem újdonság: a régi helyzettel szemben is sokan azok voltak. Úgy tűnik, sokan mindig elégedetlenek, bármilyen helyzet is legyen.
2) Levelükben az MBM Kft. volt munkatársai ezt írják: ?? egyetlen célunk, hogy az elmúlt év eseményeinek aktív szereplőiként valós képet adjunk a történtekről, amelyekről ezidáig a sajtó sem kaphatott érdemi információkat.? Kérdjük mi: miért nem?
Folyt köv. (sajnos).