BOR – az üzenet egyszerűen érthető, a történet már 30 éve sikeresnek mondható. Angol borklub mintára épült, mára a az egyik legismertebb kereskedés. A Bortársaság sztori.
30 éves születésnapját ünnepli a Bortársaság – valójában már 31 éve indult a cég, a három ikszes „ünneplés” azonban a sok teendő miatt idénre húzódott. Az első hazai kiskert és horecát is ellátó lánc indulása klubszerű volt, angol mintára épült, és pont jókor léptek piacra, a kilencvenes évek felívelő borkultúrájában.
Palotai Zoltán, a Bortársaság egyik tulajdonosa, kiskereskedelmi vezetője válaszolt kérdéseinkre, többek között a trendekről, fogyasztói szokásokról, és az újonnan jelentkező kihívásokról, például az alkoholmentes italokról is – de alapvetően az elmúlt 31 évről beszélgettünk! Hallgassátok meg!