Az Olaszrizling szerintünk először szakmai programnak indult, aztán a közönségnek is nyitottak, a szakmaiság, a borászok jelenléte az eseményen azóta is megmaradt. Jásdi Attilával beszélgettünk.
Három évtized, három betű
BOR – az üzenet egyszerűen érthető, a történet már 30 éve sikeresnek mondható. Angol borklub mintára épült, mára a az egyik legismertebb kereskedés. A Bortársaság sztori.
Örök Balaton 2. rész
A Balaton sokkal többet tud adni, mint pár nyári hetet – a tó és tágabb környezetének egyedülálló adottságai gasztro és szabadidő tekintetében is pazar.
Borral keressük az irányt, pálinkával földbe álltunk…
A borfogyasztás globálisan csökkenő trendet mutat, egy ilyen környezetben még nehezebb betörni a nemzetközi palettára. Ezt már többször megpróbált a magyar bor, eddig azonban – az elvitathatatlan egyéni sikerek mellett – ezt nem sikerült neki, a pálinkaforradalom pedig egyenesen földbe állt – mondja Tamás Gábor.
Az ablak nincs sokáig nyitva…
A magyar borok láthatóságáról diplomatikus véleménye van, úgy látja, egy borvidék, vagy ország számára nincs sokáig nyitva az ablak, ami a bemutatkozás lehetőségét nyitja meg. Aki érvényesülni akar a világ egyik kereskedelmi központjában, annak keményen oda kell tennie magát, ezt saját tapasztalatból is tudja. Barsi Szabó Gergely londoni borkereskedővel beszélgettünk.
- 1
- 2
- 3
- …
- 168
- Következő oldal »