Ismét körbeszaglásztunk borcímke, borospalack, bordesign ügyileg. A piac továbbra is vevő a jó designokra, rengeteg reklámiroda és fiatal művész tervez borcímkéket, palackokat. A jelenlegi merítésbe két magyar palack is bekerült.
Sorra jelennek meg új címkedesignok, az ausztrálok és amerikaiak vezetnek ebben, ők tervezik a legtöbbet, míg Európa kicsit hátrébb szorul. Az óhazában többen támaszkodnak a hagyományokra, bár, itt is van kivétel, ahogy pl. a 2007-es Fleurrie-vel előrukkoló Miss Vicky Wine is teszi ? vele korábban már találkoztunk Bécsben, a címkedesign és az egész Miss Vicky filozófia mindenképpen idekívánkozik.
A jelenlegi merítésben néhány bortartót is becsempésztünk, mit érnek a designos palackok szépen formatervezett polc nélkül? Most először két magyar palack is bekerült a galériába: az egyik a Hold and Hollo tokaji száraz és édes házasítása, mely nem a magyar piacra készült, és nemzetközi szinten is megállja a helyét szilikoncímkés kialakításával. Velük a várban találkoztunk.
A másik a nemrég alakult, lendületes Central European Wine Institute boriskola ajándékutalványa, mely stílusos módon egy palack bor: ennek címkéjére lehet ráírni az ajándékozott nevét. Tök jó ötlet: mégiscsak meg lehet inni az utalványt, amíg felkészül az ember a tanfolyamra.
Katt a képekre a galériához!
[nggallery id=17]
Kedves olvasók, kinek melyik nyerte el tetszését? Készülünk egy csak magyar verzióval is, jelölteket szívesen látunk kommentben, vagy mailben.