Specialista borlelőhelyként 2006 óta foglalkozik természetes és natúr borok forgalmazásával és népszerűsítésével. Elkötelezetten hisznek benne, hogy az igazán jó borhoz nincs semmi hozzáadva és nincs semmi elvéve belőle, így fejezi ki a termőhely, a talaj, a klimatikai adottságok, vagyis a terroir (termőterület) megismételhetetlen jellegét.
A náluk megtalálható, termőhelyük sajátosságainak teljes tiszteletben tartásával készült borok elsősorban kis magyar és európai birtokokról származnak, amelyek egytől-egyig ékes bizonyítékai annak, hogy a mainstream mellett létezik az évszázadok alatt kialakult borvalóság.
2020-ban a Mitiszol? a Chef Market Food Service Company, Budapest és Pest megye egyik legnagyobb prémium HoReCa beszállítójának a tulajdonába került, ami a márka számára hatalmas lehetőség arra, hogy új csatornákon is meghódíthassa a borszerető közönséget. A tulajdonosváltás után a brand arculata megújult, modernizálódott és színesedett megcélozva ezzel a fiatalabb generációt és az új kereskedelmi csatornák platformjain való modern, dinamikus megjelenést. 2021-től a Mitiszol? állandó résztvevőjévé vált a legnagyobb boros és zenei fesztiváloknak, hiszen elköteleződésük egyik alappillére, hogy igyekeznek minél több platformon személyesen találkozni a borszerető közönséggel.
Ezen gondolat mentén jött létre a Mitiszol? üzlet és borbár a Westend napfényes szegletében, közel a parkolóhoz. A bolt enteriőrjét a Hello Wood nemzetközi építész csapattal együtt kidolgozva igen formabontó irányba vitték. A szaküzletiség gondolatának megtartásával megőrizték az eredeti szellemiséget is: itt ismeretet, történetet és élményt kap a vásárló. A polcrendszer hullámzása a pohárba ömlő bort imitálja: a bejáratnál ? a pohár szája ? ömlik be a bor és fröccsen vissza a pohár aljáról ? a pult. A hátsó és oldalsó falakat a magyar graffiti művészet egyik legelismertebb alakja, Nikon One álmodta meg.
A bolt kialakításánál ? a konvencionális borbolt-rendszerekkel ellentétben ? igyekeztek leképezni a személyesen rájuk jellemző borválasztási mechanizmust, így az egyik oldalon a mindennapok, a másik oldalon a különleges alkalmak borai foglalnak helyet. A választást elősegítendő mindkét oldalon a fehértől a habzón és a rosén át a vörösig sorakoznak a válogatott palackok. Kínálatukban 45 magyar és külföldi birtokról származó tételek szerepelnek, utóbbiak javarészt kizárólagos forgalmazásban ? csakúgy, mint a magyarok személyes kapcsolatok útján. Kiemelt hangsúlyt fektetnek a gyöngyöző, habzó választékra (champagne, cava, prosecco, petnat).
A borok mellett megtalálhatóak portfóliójukban a hazánkban igazi kuriózumnak számító organikus párlatok is, ebben a kategóriában folyamatos fejlődést tűztek ki célul, ahogy szeretnének emellett belépni az alkoholmentes párlatok szélesedő piacára.
A Mitiszol? borszaküzletben minden héten kóstoló palackok várják a vásárlókat, melyeken keresztül nem csak nézelődni, vásárolni, hanem ízlelni és helyben fogyasztani is lehet az üzletben. Ezen felül rendszeresek lesznek a nyitott kóstolók, amelyeken lehetőséget teremtenek arra, hogy az érdeklődők közvetlenül a borászokkal találkozzanak. Első alkalommal március 23-án érdemes borásztalálkozó céllal felkeresni az üzletet, hiszen ekkor a tokaj-mádi borvidékről érkezik hozzájuk a Pelle Pincészet.
Érdemes tehát naprakész információkért bekövetni a Mitiszol?-t a Facebook-on (https://www.facebook.com/mitiszol.hu) és az Instagramon (https://www.instagram.com/mitiszol.hu).