Döntés született a bormarketing működtetésére kiírt pályázatban, tudtuk meg. A pályázatra két társaság adta be jelentkezését, információnk szerint a döntés nem a Hegyközségek Nemzeti Tanácsát (HNT) hozta ki nyertesnek. Az új cég az IDMC Kft.
Döntés született a közösségi bormarketingre kiírt közbeszerzési pályázatban, tudta meg a borravaló.hu. Korábban a Magyar Bormarketing Non-profit Kft. felszámolásáról döntöttek a tulajdonosok, és kinevezték a cég élére Oláh Lászlót, hogy kezelje az ügyeket. A cég felszámolása nem változtat a nemzeti bormarketingen: vagyis a jövőben is a belföldön forgalomba hozott bor literje után beszedett 8 forintos forgalomba hozatali járulék 60 százalékát fordíthatják a közösségi bormarketingre.
Információnk szerint a nyertes pályázó az IDMC Kft. lett a HNT-vel szemben. A nyertes társaságról egyelőre csak annyit tudunk, kiállítás-szervezéssel, kivitelezéssel és reklámszolgáltatással foglalkozik. A társaság már többször is dolgozott az Agrár Marketing Centrumnak, a World Food ? Moszkva, az IFE-Foodapest, a Foodex Japan kiállításokon tervezték, kivitelezték, építették, üzemeltették és bontották a magyar standot. Ezen kívül a társaság a Magyar Turizmus ZRt.-nek, a Földművelésügyi Minisztériumnak és az RTL Klub-nak dolgozott.
Részletes információt Oláh László jövő szerdára ígért az ügyben.
Közben a Somogyi Hírlap arról számolt be, hogy aggódnak a dél-balatoni borászok a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. felszámolásával kialakuló helyzet miatt, szerintük a bormarketing jövője homályos. Semmit nem tudunk, mert hiányzik az országosan egységes koncepció ? fogalmazott a 2008-ban az Év Bortermelőjévé választott Konyári János balatonlellei borász. Azt mondta: eddig becsülettel befizetett járulékait ő saját maga hatékonyabban tudta volna marketingre felhasználni, mint ahogy az valaha is történt.