• Bor
  • Sör
  • Párlat
  • Kávé
  • Gasztro

borravalo.hu

gasztro●kultúra

  • Címlap
  • Közélet
  • Hírek
  • Design
  • Podcast
  • Mindenmás
  • Kapcsolat

Megvan a bormarketing nyertes

2010-01-14 ● borravalo.hu

Döntés született a bormarketing működtetésére kiírt pályázatban, tudtuk meg. A pályázatra két társaság adta be jelentkezését, információnk szerint a döntés nem a Hegyközségek Nemzeti Tanácsát (HNT) hozta ki nyertesnek. Az új cég az IDMC Kft.

Döntés született a közösségi bormarketingre kiírt közbeszerzési pályázatban, tudta meg a borravaló.hu. Korábban a Magyar Bormarketing Non-profit Kft. felszámolásáról döntöttek a tulajdonosok, és kinevezték a cég élére Oláh Lászlót, hogy kezelje az ügyeket. A cég felszámolása nem változtat a nemzeti bormarketingen: vagyis a jövőben is a belföldön forgalomba hozott bor literje után beszedett 8 forintos forgalomba hozatali járulék 60 százalékát fordíthatják a közösségi bormarketingre.

Információnk szerint a nyertes pályázó az IDMC Kft. lett a HNT-vel szemben. A nyertes társaságról egyelőre csak annyit tudunk, kiállítás-szervezéssel, kivitelezéssel és reklámszolgáltatással foglalkozik. A társaság már többször is dolgozott az Agrár Marketing Centrumnak, a World Food ? Moszkva, az IFE-Foodapest, a Foodex Japan kiállításokon tervezték, kivitelezték, építették, üzemeltették és bontották a magyar standot.  Ezen kívül a társaság a Magyar Turizmus ZRt.-nek, a Földművelésügyi Minisztériumnak és az RTL Klub-nak dolgozott.

Részletes információt Oláh László jövő szerdára ígért az ügyben.

Közben a Somogyi Hírlap arról számolt be, hogy aggódnak a dél-balatoni borászok a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. felszámolásával kialakuló helyzet miatt, szerintük a bormarketing jövője homályos. Semmit nem tudunk, mert hiányzik az országosan egységes koncepció ? fogalmazott a 2008-ban az Év Bortermelőjévé választott Konyári János balatonlellei borász. Azt mondta: eddig becsülettel befizetett járulékait ő saját maga hatékonyabban tudta volna marketingre felhasználni, mint ahogy az valaha is történt.

Címkék: AMC, bormarketing, idmc, közösségi, marketing, pénz

← Rondák a magyarok? Több gint és pálinkát iszunk →

Tetszett? Küldd el másoknak is!

Kövess minket

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Tumblr
  • Twitter
  • YouTube

Podcast

Ég és föld között: 50 év, 25 szüret, 10 év felkészülés

A vermut életérzés

Mi lesz a magyar fehérborral?

Instagram

Follow on Instagram

Hírlevél

Nem szeretnél lemaradni? Érdekelnek a kiemelt események, ajánlatok?

Hírek, Programok

Nagy Egri Borműhely kóstoló

Négy érmet hoztak el a Kreinbacher magnumok a pezsgő vb-n

Borszerda egri borokkal

Egytőről évjáratbemutató

Negyedszer is Trófea díjat kapott a Tornai Pincészet

Facebook közösség

Keresés

Borravalo.hu – gasztrokultúra

  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok és feltételek

Copyright © 2023 · Borravalo.hu - minden jog fenntartva!