Megválasztotta a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. új vezetőjét a társaság tulajdonosi testülete. A cég átmeneti irányításával Oláh Lászlót bízták meg. Oláh László korábban a Corvinum igazgatója, előtte a Törley marketing igazgatója volt.
A Magyar Bormarketing Nonprofit (MBM) Kft. korábbi vezetője, Nemes Richárd felmondását követően eddig nem lehetett tudni, mi történik a társasággal. A tulajdonosi testület szerdán ülésezett, és megválasztotta a cég új vezetőjét, Oláh László személyében. Információnk szerint a döntés egyhangú volt.
Oláh László tizennégy évig a Törley marketing igazgatója volt, ezt követően az egyik nagykereskedelmi társaság, a Corvinum vezetői pozícióját töltötte be. Tornai Tamás, a Magyar Szőlő és Bortermelők Szövetségének (az MBM Kft. 20 százalékos tulajdonosa) elnöke elmondta: arról döntött a tulajdonosi kör, hogy felszámolja a társaságot, és az átmeneti időszakra megválaszt egy vezetőt.
A jelenlegi társaságot felszámolják, hogy elháruljanak a jogi akadályok a bormarketing pénzek hatékony felhasználására, mondta Tornai Tamás. Ezzel elindul egy átszervezési folyamat, amely egy új konstrukciót hoz majd létre. Pályázatot írtak ki egy új bormarketing szervezet koordináló szerepére, erre már vannak pályázók.
A bormarketing pályázatok folyamatosan zajlanak, a munka nem állt meg, a megújulás irányába halad a folyamat, tette hozzá. Fontos, hogy a piac szereplői érzékeljék, hogy a járulékok befizetése, amely költséget jelent, és versenyhátrányt eredményezhet, előnnyé válhat akkor, ha hatékony módon van felhasználva.
Reméljük, hogy ezt követően nem lesznek éles konfliktusok, az új vezetés pedig a meglévők megoldására törekszik ? mondta Tornai Tamás.