Hát ilyen is van. Eddig azt hittük, hogy kelet-európai sajátosság a zacskós vodka meg a tekerős kifli, de a Marks & Spencer adataiból kiderül: nagyon megy a briteknél a ?cup-a-wine?. Mondtuk mi, hogy a poharaztatás a borászat jövője?
Kb. egy éve tűnt fel a BBC Dragon?s Den című vállalkozói vetélkedőjében James Nash, akit a pénzemberek akkor melegebb égtájra hajtottak el ötletével. Ez nem más volt, mint a műanyag talpas pohárban, alufóliával lezárt bor volt ? kb. a poharas kakaó és a zacskós vodka öszvére. Elsőre teljesen logikusan, az egyik pénzember kedvességből még azt is mondta Mr. Nashnek: ?Senki sem akar bort ilyen műanyag pohárban venni, ráadásul ilyen ronda zárral a tetején.? Óriásit tévedett.
Nash pedig jól tette, hogy nem adta fel. A Marks & Spencer láncnál ugyanis óriásit robbantott a dolog, nem tudják tartani a rendeléseket. Ez is bizonyítja, hogy semmi sem elvetemült öltet, ha 1) angolokról, 2) alkoholról van szó.
A M&S szerint délidőben és délután (a hazaingázók miatt) fogy a Wine Innovations Ltd. által gyártott 187 ml-es cup-a-wine, melyben francia bor ? Le Froglet rosé, chardonnay és shiraz található ? legalábbis eddig.
A legnagyobb vicc az ára: míg ugyanezen borokból egy rendes 75 cl-es palackért 5,49 fontot kell leperkálni, a poharas bor ennél jóval többe, poharanként 2,25 fontba kerül, ami palackonként 9 fontot tesz ki. (Ígérjük, StevieKraftot ráeresztjük három pohárra, hogy tesztelje le – bocs, Stevie.)
Inna valaki poharas bort?