Ami késik, nem múlik, mondhatni. A rock zenekarok legmörcsendájzosabbja, aki flipper-játékon keresztül jégeralsóig minden elképzelhető termékhez adta már a nevét, belép a sorba és saját bort, ill. sört dob a piacra.
Többek között Lemmy és az ACDC után saját bor és sörmárkát tol a piacra a KISS is. A festettarcú fétissé vált rockerek soha nem hagyták abba, ha egy szekér megy, azt kár is. Kicsit már ráncosak az arcok a fehér festék alatt, de attól a szögescipős banda az egyik legfoglalkoztatottabb az Egyesült Államokban, a PR-gépezet is dübörög. Új adalék a most bejelentett bor és sörmárka, amit az együttes a Rewine ausztrál forgalmazóval kötött partnerséggel tol a világpiacra. Európa-szerte októberben jelennek meg a polcokon az italok, a Zin Fire 2010-es kaliforniai zinfandelből készül, és állítólag ?merész és gyümölcsös, feketeribizkével és egy csipetnyi borssal.? Legalábbis a direkt erre a célra létrehozott oldal szerint. Ugyanitt olvasható, hogy a Destroyer Beer a legjobb német hagyományok szerint készül, és jól iható.
Svédországban, Hollandiában, Norvégiában és Finnországban és az Egyesült Királyságban már most kaphatók az italok, a többi országban pedig folyamatosan vezetik be. A Zin Fire 11-14 eurós polci áron kapható, a sör 1,5-2 euró között.
Ezek szerint a jóisten nem csak a Rock?n?Rollt adta?