• Bor
  • Sör
  • Párlat
  • Kávé
  • Gasztro

borravalo.hu

bor ● sör ● párlat ● kávé ● gasztro ● bárkultúra

  • Címlap
  • Közélet
  • Hírek
  • Design
  • Podcast
  • Mindenmás
  • Kapcsolat

Ütős bormarketing

2011-02-18 ● Kántor Endre

Nézzék az olasz tájat. Nézzék a fehér öltönyömet. Nézzék ezt a gyönyörű nőt, és nézzék, hogy tekint rám? Bormarketing felsőfokon Kaliforniából, ahol nem ijednek meg attól, hogy valami mást csináljanak, és olyan üzenetet fogalmazzanak meg, ami azonnal átmegy.

Nemrég bukkantam erre a hirdetésre egy általam kedvelt oldalon. Azt hiszem régen röhögtem ennyit bármilyen reklámon, pláne boroson. Sírtam. Ahogy a kommentekből is kiderül, a dolog nagy tetszést aratott, és, ahogy valaki írta is, elérte azt, amit csak reklám el tud: a reklámozott eseményen kívül átvitte azokat az üzeneteket, amelyeket a készítők fontosnak tartottak. Mit is? Hogy a Zinfandel nem Primitivo, nem Crljenak Kaštelanski, hanem Paso bora, az igazi Paso Robles-i zamat. A többi lényegtelen. (Zseniális a horvát rész a videóban, és persze a forgatókönyven kívül nagyon jó volt a faarcú fazon kiválasztása is.)

Az erre az egy fesztiválra készült filmet a Paso Robles-i pincészetek együtt hozták össze, valódi borvidéki bormarketinget láthatunk akcióban. „And that was a home run.”

Címkék: bormarketing, Crljenak Kastelanski, Kalifornia, marketing, paso robles, primitivo, puglia, reklám, Zinfandel

← Mit adjunk Valentin-napra? Hát nem megcsinálta? →

Tetszett? Küldd el másoknak is!

Kövess minket

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Tumblr
  • Twitter
  • YouTube

Podcast

Konc vs. Cibere – farsang és böjt

Márciusi ifjak és a szabadság bora

Pezsgőt júniusban

Instagram

Follow on Instagram

Hírlevél

Nem szeretnél lemaradni? Érdekelnek a kiemelt események, ajánlatok?

Hírek, Programok

Nagy Egri Borműhely kóstoló

Négy érmet hoztak el a Kreinbacher magnumok a pezsgő vb-n

Borszerda egri borokkal

Egytőről évjáratbemutató

Negyedszer is Trófea díjat kapott a Tornai Pincészet



Mi az, hogy ital/bár kultúra? Egyáltalán, miért kell a borokról, sörökről, párlatokról vagy kávékról kóstolójegyzetet írni? Inni kell, és kész, nem? De.
Persze, mi azt gondoljuk, hogy közben keresni kell a jót, a még jobbat, a tökéletest - ha van olyan. A kultúra a civilizáció építőeleme. Ahogy az irodalomban vagy zenében, az italok és ételek terén is lehet alkotni, és a tökélyre törekvő alkotást megérteni. Közben pedig lehet inni is - ünnepkor, lazításnak, búfelejtésre - hisz ez is kultúránk része. Főleg akkor, ha kulturáltan csináljuk. Ezért vagyunk mi: hogy megmutassuk mit és hogyan érdemes. Hogy mikor, az rátok van bízva...
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok és feltételek

Keresés

Archívum

Facebook közösség

Copyright © 2023 · Borravalo.hu - minden jog fenntartva!