Nézzék az olasz tájat. Nézzék a fehér öltönyömet. Nézzék ezt a gyönyörű nőt, és nézzék, hogy tekint rám? Bormarketing felsőfokon Kaliforniából, ahol nem ijednek meg attól, hogy valami mást csináljanak, és olyan üzenetet fogalmazzanak meg, ami azonnal átmegy.
Nemrég bukkantam erre a hirdetésre egy általam kedvelt oldalon. Azt hiszem régen röhögtem ennyit bármilyen reklámon, pláne boroson. Sírtam. Ahogy a kommentekből is kiderül, a dolog nagy tetszést aratott, és, ahogy valaki írta is, elérte azt, amit csak reklám el tud: a reklámozott eseményen kívül átvitte azokat az üzeneteket, amelyeket a készítők fontosnak tartottak. Mit is? Hogy a Zinfandel nem Primitivo, nem Crljenak Kaštelanski, hanem Paso bora, az igazi Paso Robles-i zamat. A többi lényegtelen. (Zseniális a horvát rész a videóban, és persze a forgatókönyven kívül nagyon jó volt a faarcú fazon kiválasztása is.)
Az erre az egy fesztiválra készült filmet a Paso Robles-i pincészetek együtt hozták össze, valódi borvidéki bormarketinget láthatunk akcióban. „And that was a home run.”