Fütyülni a világra

Tuned Pale Ale

Végül is nincs új a nap alatt, ha páran jó hangulatba keveredve úgy söröznek pl. egy grillpartin, vagy Tisza túrán, esetleg unalmas esküvőn, ahogy ezt kell, azaz üvegből, akkor mindegy, éppen hol vannak a világon, maguktól is felfedezik az üveg rejtette harmóniákat. Ezzel az ötlettel kicsit könnyebb lesz.

Elkeltek a Warhol-szőlők

Warhol: Grapes D.D.

Árverésre bocsátotta a Christie’s Andy Warhol hat szőlő tematikájú nyomatát. A pop-ikon már a kultikussá vált 1975-ös Mouton-Rothschild címkével és a Dom Perignon különkiadásával már kapcsolatba került a borok világával.

Várják a kreatív címkéket

Pakk Csomagolásdizájn-verseny 2011

A Kreatív ismét meghirdette a Pakk Csomagolásdizájn-versenyt. Számunkra fontos kategória az alkoholos italoké, ezen belül is a borokra szeretnénk felhívni a figyelmet. Tavaly nem született díj az alkoholos ital kategóriában, ami elég lehangoló képet fest a helyzetről. Szerintünk pedig vannak jó címkék, itt az alkalom, hogy megméretessék magukat.

Csúcsépítészet a pincében

csúcsépítéeszet-a-pincében

Mi történik, ha egy pincészet formailag is közvetíteni akarja azt az értékrendet, amit borával? Mi jön létre akkor, ha egy építészmérnök és egy borász megtalálja a közös hangot, megértik egymást? Megfelel-e a tervező annak a kihívásnak, hogy a tájképbe illesszen egy struktúrát? Csúcsépítészet a világ körüli pincészeteknél.

Jó bornak is kell cégér 4.

Jó bornak is kell cégér 4.

Ismét sikerült összekalapozni néhány kiváló példát arra, hol is tart az iparművészet és design manapság. Ahogy már sorozatunk korábbi részeiben, most sem ragaszkodtunk kimondottan a boroscímkékhez, bár kétségtelenül ez volt a fókusz. Mindenekelőtt azonban bepótolunk egy hiátust: gratulálnunk kell és büszkének kell lennünk.