Folytatjuk logót sorozatunkat, Mátra után most az ország nyugati csücskébe ugrunk át, a poncichterek hazájába. Sopronban mintha minden úgy működne, ahogy kell, legalábbis borhoz köthető közösség, marketing, összefogás tekintetében.
Borvidékek logói: Mátra
Új sorozatot kezdünk, ebben azzal foglalkozunk, milyen módon jelenítik meg magukat borvidékek, elsősorban itthon. Milyen arculatot, image-t használnak, van-e kialakult brandjük, és ha igen, az mennyire jön át. Ad hoc módon válogatunk, elsőnek a Mátrai borvidéket húztuk.
Fütyülni a világra
Végül is nincs új a nap alatt, ha páran jó hangulatba keveredve úgy söröznek pl. egy grillpartin, vagy Tisza túrán, esetleg unalmas esküvőn, ahogy ezt kell, azaz üvegből, akkor mindegy, éppen hol vannak a világon, maguktól is felfedezik az üveg rejtette harmóniákat. Ezzel az ötlettel kicsit könnyebb lesz.
Elkeltek a Warhol-szőlők
Árverésre bocsátotta a Christie?s Andy Warhol hat szőlő tematikájú nyomatát. A pop-ikon már a kultikussá vált 1975-ös Mouton-Rothschild címkével és a Dom Perignon különkiadásával már kapcsolatba került a borok világával.
Várják a kreatív címkéket
A Kreatív ismét meghirdette a Pakk Csomagolásdizájn-versenyt. Számunkra fontos kategória az alkoholos italoké, ezen belül is a borokra szeretnénk felhívni a figyelmet. Tavaly nem született díj az alkoholos ital kategóriában, ami elég lehangoló képet fest a helyzetről. Szerintünk pedig vannak jó címkék, itt az alkalom, hogy megméretessék magukat.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- Következő oldal »