Visszavonta négy tag megbízatását a borágazati marketingprogramok kidolgozásáért felelős bormarketing bizottságban Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter. Sokan nagyon szkeptikusak a bormarketingben kialakuló helyzettel kapcsolatban.
Borral az elmebaj ellen
A bor minden ellen jó, legalábbis erre fogunk gyanakodni, ha így megy tovább. Német kutatók most azt bizonyították be, hogy a moderált borfogyasztás jelentősen csökkenti az olyan agyi betegségek kialakulását, mint az Alzheimer-kór is.
Destillata: 120 magyar érem
Kiválóan szerepeltek az idei Destillata nemzetközi párlatversenyen a magyar főzdék. 12 ország, 171 – 24 magyar ? főzde, 1560 minta. Összesítettben harmadikok lettünk. Több különlegesség is elismerésben részesült, így az aranyérmes kömény, az ezüstérmes kadarka seprő- és medvehagyma, és a bronzérmes kávé és sajmeggyvirág párlatok.
Dupláztak a kínaiak
Öt év alatt duplájára nőtt Kína borfogyasztása. A nagy számokkal először az ember nem is tud mit kezdeni, elvontnak tűnnek. 2009-ben a kínaiak 1,15 milliárd palack bort ittak meg, ami 104%-os növekedés az öt évvel ezelőtti szinthez képest.
Kastélyhíradó
Pörög az élet a francia chateau-k körül, a héten három érdekesebb hír is napvilágot látott. A Margaux-nál a végletekig elmennek a hamisítás ellen, a legújabb védelem a héten került a palackokra. Közben egy kínai úr gondolt egyet, és felvásárolt egy chateau-t, egy másik birtok pedig az első bio premier grand cru lett.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- …
- 114
- Következő oldal »