Arattak a dél-afrikai borok 2009-ben a brit referenciapiacon. Az ország borainak részesedése 10,4 százalékról 12,3 százalékra nőtt az éttermekben. Értékben 24, mennyiségben 23 százalékot ugrottak a búr borok.
Csúcsra tör a Királyudvar
A Bibendum bor és szeszkereskedő cég éves, a Saatchi galériában tartott kóstoláján botlottunk bele Mr. Anthony Hwangba, és a Királyudvar boraiba. Hwang úr borai ráadásul rögtön az első évben a „fine wine” szekcióban kaptak helyet – ez alapból a csúcsok csúcsát jelentik a szortimentben.
Bor Kung-fu
Itt vannak a sarkon a kínaiak, borban is. Nem figyeltünk oda, és lám, a világ egyik vezető borhatalmává nőttek, legalábbis mennyiségben. Persze, ez szépen hoz magával két dolgot ? az olcsó kínai bort a hazai piacra is, és a drágább, jó minőségű, nagyon-nagyon-nagyon nagy tételben kínált kínai bort.
Több gint és pálinkát iszunk
Tavaly több és jobb minőségű pálinkát és bitter italt ittunk, de nőtt a vodka és gin fogyasztása is. Visszaesés figyelhető meg a brandy, whisky és rum piacán, derült ki a kiskereskedelmi adatokból. A piac stabil. Töménypiaci körkép.
Megvan a bormarketing nyertes
Döntés született a bormarketing működtetésére kiírt pályázatban, tudtuk meg. A pályázatra két társaság adta be jelentkezését, információnk szerint a döntés nem a Hegyközségek Nemzeti Tanácsát (HNT) hozta ki nyertesnek. Az új cég az IDMC Kft.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- …
- 114
- Következő oldal »