Izgalmas és elgondolkodtató kis időutazásban lehet része annak, aki Bornemissza Anna szakácskönyvét lapozgatja. A könyv remek szórakozást ígér, gasztronómiai és etimológiai érdekességeket rejt.
Befagyott a Magyar Bormarketing
A Borravaló információi szerint akadozik a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. üzemelése, a háttérben anyagi problémák rejlenek. A marketing pályázatok kiírása csúszik, egyelőre nincs válasz arra, hogy mi lesz a 2009-ben befizetett pénzekkel, és hogy azokat hogyan és mikor költik el. Az általunk megkérdezettek szerint fontos lenne folytatni a munkát, ennek az esetleges megszűnése nagyon negatív […]
Újabb kulisszatitkok
Sommelier-nk Londonból újabb féltve őrzött titkokat oszt meg a szakmáról. Annak szépségeiről és árnyoldalairól. Jelen állás szerint elsősorban a francia vendéglátásról. Az ígérethez híven folytatódik a vendégtípusok gonosz boncolása, és igen, végre lekerül a lepel a nagy vendéglátóipari ásványvíz svindliről?
Nem eredeti a borkampány
Nem hittük, hogy ilyen hamar kénytelenek leszünk visszatérni a Magyar bor mindenkor kampányra, de egy olvasónk olyasmire hívta fel a figyelmünket, ami ismét kikerülhetetlenné teszi a témát. Az van, hogy a kampány fő elemeit éber szemek megtalálták az egyik legnagyobb stock fotó oldalon. Az éber szemek ebben az esetben a Magyar Tervezőgrafikusok és Tipográfusok Társaságának […]
Oh-oh-oh, zsírédeny a borban!
Hát ez van, most már garantáltan vége van Vincze Bélának: a Népszabóság cikke nyomán biztosra lehet venni, hogy ez a pince tényleg üres lesz. Mindez annak a fránya színtelen, szagtalan, viszkózus folyadék formájában előforduló vegyületnek köszönhető, melyet széles körben alkalmaznak, és régi magyar neve: zsírédeny. Na de mi az? Hogy kerül a borba egyáltalán?
- « Előző oldal
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 41
- Következő oldal »