A Fattoria Nittardi toszkán pince nem mást kért meg új borának felcímkézésére, mint Günter Grasst. A csúcs Chianti Classico ruhája nem lett extravagáns, mégsem mellékes, hogy egy Nobel-díjas író öltöztette fel.
A 2008-as Casanuova de Nittardi novemberben kerül a polcokra, a hírverés azonban már megelőzte a nemzetközi piacon. Rengetegen ? ahogy a Decanter is ? beszámoltak arról, hogy az író, festő, szobrász Günter Grass műve látható az Chianti Classico címkéjén.
Nittardiék szerint Grass úgy döntött, hogy ősrégi mitológiai szimbolikát alkalmaz, közben a csiga komoly jelentéstartammal bír munkásságát illetően: 1972-ben írta meg Egy csiga naplójából című könyvét.
(Első ránézésre nekem nem esett le, hogy mit ábrázol a címke, csak pár másodperc után. Egy gyors szondázás után kiderült, hogy nem csak számomra szexuális a címke, de másoknak is, ami vagy azt jelenti, hogy mindenki aberrált, akit megkérdeztem, vagy tényleg az. )
A 83 éves író a Casanuova címketervezőinek illusztris csapatába lépett be ezzel, 1981 óta ugyanis olyan művészek adták nevüket és munkásságukat a márkához, mint Yoko Ono, Tomi Ungerer, Horst Janssen vagy Friedensreich Hundertwasser.