Idén négy borszerda lesz, derült ki szerdán egy sajtóbeszélgetésen. A szervezők a tavalyi nagy sikeren felbuzdulva 2010-ben négy tematikus borszerdát és egy kapcsolódó gasztronómiai versenyt szerveznek a Közösségi Bormarketing Alap támogatásával.
Nagyon megy a poharas bor
Hát ilyen is van. Eddig azt hittük, hogy kelet-európai sajátosság a zacskós vodka meg a tekerős kifli, de a Marks & Spencer adataiból kiderül: nagyon megy a briteknél a ?cup-a-wine?. Mondtuk mi, hogy a poharaztatás a borászat jövője?
Decanter iskola indul
A London International Wine Fair első napjára időzítette a Decanter a nagy bejelentést: belép az oktatási piacra. A társaság ötödik pillére elsősorban az olyan patinás cégeknek jelenthet majd konkurrenciát, mint a Wine and Spirit Education trust.
Miért olyan jó Tokaj?
Ezt a kérdést tettük fel videónkban többeknek, amikor a Tokaj Nyitányon forgattunk. A videóban megszólal Herczeg Ági, Vörös Attila, Litauszki Zsolt, Péter Anna, Fűszeres Bodrogi Eszter, Mészáros László, Domokos Attila és Szabó Győző. Beszélnek a tokaji borokról, ételpárosításokról, arról, hogy nekik mit jelent Tokaj.
Kerházas aszút vesz Amerika
Nem új hír, mégis közöljük, mert érdekes, és elment mellettünk, mint a pécsi gyors: az egyik legnagyobb amerikai áruházlánc, a Costco és a Tokaj Kereskedőház Zrt. 10 évre szóló, évi legalább 2,5 millió dolláros üzletet kötött.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- …
- 114
- Következő oldal »