Pár napja mindenki arról beszél, hogy a Wall Street Journal lehozott egy cikket a magyar borokról, és nem voltak túl jó véleménnyel a hazai címkéket és neveket illetően – annál inkább a borokról. Mivel mi foglalkoztunk már a címke témával, úgy gondoltuk, megér egy szavazást. A külcsín és belbecs harca.
Itt az új filoxéravész?
Úgy tűnik, a filoxéránál is nagyobb gondot okoz Bordeaux-ban a szőlőtőke-sárgaságnak nevezett betegség, a Flavescence Dorée. A kabócák által terjesztett betegség komoly hozamcsökkenést okoz. A betegség jeleit már itthon is észlelték.
Rekordév lehet 2009 Angliában
Soha ennyi bor még nem készült Angliában, mint tavaly. A termelők szerint 3 millió palackkal termett 2009-ben, és a minőség sem utolsó. Ne sajnáljuk le az angol borászokat, mert bár a savdominancia tagadhatatlan, habzóborban akár champagne-i magasságokra is képesek.
Bormarketing: új céggel
Ma jár le a bormarketing működtetésére kiírt pályázat. Az egyik pályázó a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), de információk szerint a határidőt meghosszabbítják. Elvileg addig is működik a nemzeti bormarketing, amíg döntés születik.
Milyen pezsgőt igyunk?
Az ünnepi szezonban fogy el a pezsgők fele a kiskereskedelemben. lyenkor boldog-boldogtalan betódul a hiperekbe, és veszi az édeset. Ez van. De mit tegyen az, aki unja a szokásost? Van bőven választék, ötlet, és nem is mind drága. Segítünk!
- « Előző oldal
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- …
- 114
- Következő oldal »