Izgalmas polemizálás alakult ki a blogoszférában arról, hogy túlárazottak-e, vagy nem a magyar borok. A gondolatok között akad ilyen is, olyan is, a végén mégiscsak egy dologról van szó: mennyit költünk arra a bizonyos palackra.
Badacsonyi tanulságok
Volt egy rettentő jól, kicsit túl jól szervezett study tour a Badacsonyba a minap, munkák és gusztustalan influenzák miatt csak most rekonstruáljuk, amit lényegesnek tartunk belőle. Nevezetesen itt is fölcsillan, ami ebben az országban jó, és ami a jövő egyetlen útja: a világszínvonalú adottságok plusz közösségi összefogás.
Mire jók a kóstolójegyzetek?
Nagyon elgondolkodtató vélemények ütköznek meg általam is igen tisztelt két boríró soraiban: a diskurzus azon folyik, hogy vajon kell-e részletekbe menő kóstolójegyzet, mire és hogyan alkalmas egyáltalán a borokról való kommunikációnak ez a módja?
Hát nem megcsinálta?
A londoni Spitalfields piacon lévő Le Bouchon Breton étterem nyerte meg a brit Harper?s borszakmai magazin több díját Londonban. Hogy ez minket miért érdekel? Mert saját ecsénk, a kiváló StevieKraft tavaly augusztus óta az étterem vezető sommelier-je, a díj megszerzésében vastagon része volt.
Ütős bormarketing
Nézzék az olasz tájat. Nézzék a fehér öltönyömet. Nézzék ezt a gyönyörű nőt, és nézzék, hogy tekint rám? Bormarketing felsőfokon Kaliforniából, ahol nem ijednek meg attól, hogy valami mást csináljanak, és olyan üzenetet fogalmazzanak meg, ami azonnal átmegy.
- « Előző oldal
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 41
- Következő oldal »